Son Yazılar
MBIS Teknoloji Danışmanlığı | SAP HybrIs
16045
post-template-default,single,single-post,postid-16045,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive,tr
 

SAP HybrIs

SAP HybrIs

Geleneksel CRM yazılımını, omnichannel müşteri deneyimleri yaratan SAP HybrIs çözümlerine dönüştürün

Deneyimleri süresince müşterilerinizle her noktada etkileşime geçerek onlarla daha güçlü ilişkiler kurun. SAP Hybris çözümleri ile çalışarak müşteri etkileşimini yeniden tanımlayan en yeni teknolojilere erişin.

Gelir

  • Abonelik Siparişlerinin Yönetimi
  • Kalite Kontrol
  • Hızlı Ücretlendirme
  • Faturalama
  • Çok Yönlü Doküman Yönetimi
  • Müşteri Finans Yönetimi
  • Konsolide Faturalandırma

Pazarlama

  • Dinamik Müşteri Profili
  • Müşteri Segmentasyonu ve Kampanya Yönetimi
  • Ticari Pazarlama
  • Sadakat Yönetimi
  • Pazarlama Kaynak Yönetimi
  • Pazarlama Analitikleri
  • Pazarlama Lideri Yönetimi

Ticaret

  • B2B ve B2C Ticaret
  • Ürün İçeriği ve Katalog Yönetimi
  • Omnichannel Sipariş Temini
  • Bağlamsal Deneyimler Yaratma
  • Bağlamsal Satış Desteği
  • Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler için Ticaret Çözümleri

Satış

  • Satış Gücü Otomasyonu
  • Satış Performansı Yönetimi
  • Perakendedeki Uygulamalar

Hizmet

  • Kapsamlı Self-Servis
  • Her Yerden Müşteri Hizmetleri
  • Entegre Saha Servisi

Müşteri deneyimi ihtiyaçlarınıza uygun çözüm bulun

Bağlamsal müşteri deneyimi nasıl verilir?

Aynı deneyimi her durumda ve tüm kanallardan nasıl verebileceğinizi öğrenerek müşterilerinize tutarlı, zengin ve kişiselleştirilmiş bir içerik sunun, alışveriş deneyimleri boyunca onlarla etkileşim kurun.

Alışveriş deneyimlerinde müşterilerinizle etkileşim kurun

Müşterilere istedikleri basit ve keyifli alışveriş deneyimlerini sunun. Müşterileri her an, her yerde ve tüm cihazlar üzerinden memnun etmek için ihtiyaç duyduğunuz CRM araçlarını ve öngörüleri elde edin.

Hızla değişen piyasaların lideri serbest satış ekipleri olacak

Mobil CRM satış çözümü ile akıllı satış yapın, güncel kalın ve daha hızlı hareket edin. Bilgi yığınlarını parçalara ayırarak müşteri sorunlarını anlayın ve müşteri ilişkilerini güçlendirecek yeni fırsatları keşfedin.

Müşterilerin başarıyı SAP ile nasıl yakaladığını öğrenin

purchasing-power
SAP Hybris Commerce ile online dönüşümde %34 artış

Purchasing Power’ın omnichannel ticaret platformu ile stressiz bir alışveriş deneyimini nasıl mümkün kıldığını ve ödemeleri nasıl güvenli hale getirdiğini öğrenin.

royal-cup-coffee-and-tea
5-10 yıl içerisinde gelirde %40 büyüme

Royal Cup Coffee and Tea’nin basitleştirilmiş satış süreçleri ve gerçek zamanlı kanal yönetimi ile kahve satışlarını nasıl yükselttiğini inceleyin.

Kanallar arasında esneklik ve entegrasyon sağlayın

offer-flexibility-and-integration

Sorunsuz, tutarlı ve omnichannel deneyim sunmak için çalışanlarınızı güçlendirin. Çalışanlarınıza ihtiyaç duydukları gelişmiş ve basit teknolojiyi nasıl verebileceğinizi keşfedin.

Uzmanlardan son haberleri ve trendleri alın

Michele Hackshall

Freelance Writer

Potansiyel müşterilerin marka bağlılığını artırın

Müşteri deneyimi aşamalarının arasındaki boşlukları doldurun. Müşteriler ürünlerinizi ve hizmetlerinizi satın aldıktan sonra yaşananları öğrenmenin dört yolunu keşfedin.
Blogu okuyun >

Greg Williams

Author, writer & speaker

Ticaretin hızlı atan nabzını platform entegrasyonu ile yönetin

Müşterilerinizin ihtiyaçlarına paralel olarak gelişen platformları nasıl uygulayacağınızı keşfedip işlerini optimize etmelerine yardımcı olun.
Blogu okuyun >

Chris Finnamore

Freelance Writer & Editor

Kontrolü onlara vererek müşterilerinizin güvenini kazanın

Müşterilerinize, verileri karşılığında daha iyi bir deneyim sunun. Veri toplama sürecini her iki taraf için de nasıl değerli bir teklife dönüştürebileceğinizi öğrenin.
Blogu okuyun >

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.