Son Yazılar
MBIS Teknoloji Danışmanlığı | SAP CRM
15003
post-template-default,single,single-post,postid-15003,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,,no_animation_on_touch,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive,tr
 

SAP CRM

SAP CRM

SAP CRM´in temel fonksiyonları

  • Pazarlama Yönetimi

    • Kampanya yönetimi
    • Yönlendirme (Lead) yönetimi
    • Hedef grupların oluşturulması
    • Müşteri davranışlarının analizi
    • Müşteri karlılığı analizi
    • Müşteri yaşam değerinin analizi
    • Ticari promosyon yönetimi

  • Satış

    • Fırsat yönetimi
    • Aktivite yönetimi
    • Satış siparişlerinin işlenmesi
    • Sözleşmelerin işlenmesi

  • E-Selling

    • B2B (Business-to-Business)
    • B2C (Business-to-Consumer)
    • Ürün kataloglarının yönetimi ve ürün önerileri
    • Web analizleri

  • Sahada Satış ve Servis

    • Kampanyaların yürütülmesi
    • Ziyaret planlarının oluşturulması
    • Fırsat ve aktivite yönetimi
    • Satış siparişlerinin işlenmesi
    • Servis bildirimi ve iş emirlerinin işlenmesi

  • Çağrı Merkezi

    • Yönlendirme (lead) ve fırsatların değerlendirilmesi
    • Gelen ve giden aramalar
    • Şikayetlerin değerlendirilmesi
    • Çağrı merkezi hizmetleri
    • Müşteri yardım masası

  • Müşteri Hizmetleri

    • Şikayetlerin işlenmesi
    • E-service
    • Hizmetlerin onaylanması
    • Hizmet sözleşmelerinin işlenmesi

CRM Internet Sales
Elektronik ticaret işlemlerini gerçekleştirmeye olanak sağlayan bileşendir. Ürün ve hizmetler oluşturulan internet mağazaları aracılığı ile tüketiciye sunulmaktadır. Müşteriler oluşturulan ürün kataloglarından ürünlerini seçmekte konfigürasyon yapabilmektedirler. Verdikleri siparişlerin durumunu gözleyebilmektedirler.

CRM Mobile Sales/Service
Saha elemanlarının müşteriler hakkında ihtiyaç duyabilecekleri çeşitli bilgilere CRM serverına direkt bağlı veya bağlı olmadan ulaşmalarına olanak sağlamaktadır. Direkt bağlı olunmaması halinde CRM serverı ile senkronizasyon yapılarak veri alışverişi

CRM Customer Interaction Center
Çağrı merkezinde çalışan görevlilerin müşteri bilgilerine hızlı erişimini sağlamak üzere tasarlanmıştır. Rol bazlı olarak farklı fonksiyonlara sahip çalışanlara farklı ekranlar tasarlanarak direkt olarak kendisini ilgilendirecek bilgi ve işlemlere hızlı erişimi sağlanmaktadır.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.