Son Yazılar
MBIS Teknoloji Danışmanlığı | Proje Yönetimi
14907
post-template-default,single,single-post,postid-14907,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive,tr
 

Proje Yönetimi

Proje Yönetimi

MBIS, proje yönetimi konusunda gerçekleştirdiği çok sayıda başarılı projeden elde ettiği deneyimle, çok uluslu firmalardaki projelerde kullanılan proje yönetim araçları bilgi birikimini ve SAP’nin benimsediği proje yönetim anlayışını harmanlayarak özel bir proje yönetim metodolojisi oluşturdu. MBIS Çevik Metodolojisi adını verdiği bu metodoloji, sektörde uygulananlara göre temelde iki önemli farklılık içeriyor ve bu farklılıklarıyla proje başarısını sağlıyor.  

Üst seviye modelleme hizmetinin, projenin ilk aşaması olarak, kavramsal tasarım evresinden de önce gerçekleştirilmesi, proje yönetiminde önemli bir fark yaratıyor. Bu aşamada üst yönetimin beklentileri analiz edilerek süreçler en doğru şekilde tanımlanıyor ve sonuç olarak proje kapsamı daha net bir resim doğrultusunda çiziliyor. Bu aşamada çıkarılan ana ve alt süreçler, kavramsal tasarım aşamasında doğru senaryoların oluşturulmasını sağlıyor.

MBIS Çevik Metodolojisi’nin diğer önemli farkı ise gerçekleştirme aşamasında ortaya çıkıyor. Oluşturulan senaryolar dahilinde SAP yazılımlarının konfigürasyonunun ve senaryoların testlerinin yapıldığı bu aşama, sektördeki genel uygulamalardan farklı olarak tek parça olarak değil, birkaç parça halinde gerçekleştiriliyor. Her aşama parçasının kendi içinde senaryo kapsamı, görev dağılımı, test kapsamı ve dokümantasyonu bulunuyor. Proje birden fazla parçaya ayrılmış olarak test edilerek canlı kullanıma hazırlanıyor. Bu sayede gerçekleştirme aşaması tamamlanmadan önce proje kapsamındaki süreçlerin çalışır durumda olduğu önceden test edilmiş ve devreye almaya hazır halde oluyor.

MBIS, Proje Yönetimi hizmetinde uyguladığı MBIS Çevik Metodolojisi kapsamında, proje adımlarının ve kişilerle ilgili görevlerin etkin bir şekilde takip edilmesini ve tüm dokümantasyonun aşamalara paralel olarak tamamlanmasını sağlayan bir yazılım aracından yararlanıyor. Bu araç sayesinde proje kapsamındaki tüm süreç ve senaryoların, bunlarla ilgili toplantı ve görüşme notlarının dokümantasyonu proje sonunda müşteriye teslim edilmeye hazır halde oluyor. Bu araç ayrıca müşterinin çalışanları tarafından da kullanılıyor bu sayede ekipler arasındaki görev paylaşımı, bilgi akışı ve terminler kolaylıkla takip ediliyor.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.